O značce ARTISTRY™






ARTISTRY™ přední světová značka kosmetických výrobků. Inovace a nejmodernější technologie tvořily základ značky ARTISTRY již v okamžiku, kdy byla v roce 1968 založena otcem značky NUTRILITE Carlem F. Rehnborgem a jeho manželkou Edith. V 70. a 80. letech minulého století se značka stala průkopníkem v oblasti přípravků určených k péči o pleť.
Nové tisíciletí je ve znamení vývoje přelomových řad výrobků určených k boji proti stárnutí. Značka ARTISTRY™ je dnes rovnocenným partnerem značek Clinique, Estée Lauder a Lancome a ve světě prestižních značek, jež nabízejí přípravky určené k péči o pleť a dekorativní kosmetiku, zaujímá špičkové postavení.
Historie značky - Kdy vznikla značka ARTISTRY™
1968 - Výrobky ARTISTRY™ spatřují světlo světa. Výrobky ARTISTRY v obalech tyrkysové a bíle barvy debutují na americkém a kanadském trhu ve swingujících 60. letech. Původní mateřskou společností je NUTRILITE™, u jejíhož vzniku stojí průkopníci Carl a Edith Rehnborgovi. Nejoblíbenějším výrobkem je tehdy tekutý make-up - Tan Tinted Liquid Make-up, jeden z původních šesti výrobků nově založené řady ARTISTRY™. Výrobky se zpočátku vyrábějí v závodě společnosti NUTRILITE v kalifornském Buena Parku.
1972 - Sortiment se rozšiřuje o výrobky péče o pleť. Značka ARTISTRY představuje kompletní řadu výrobků péče o pleť, které vyhovují potřebám všech typů pokožky od hydratačních a vyživujících výrobků pro zralou pleť, o které je na trhu s kosmetikou tradičně největší zájem, až po přípravky proti akné a pro mastnou pleť pro mladší zákazníky včetně náctiletých, kteří začínají tvořit nejsilnější skupinu spotřebitelů na americkém trhu.
1976 - Kouzlo různorodosti. Rok 1976 je pro značku průlomový, neboť se začíná prodávat kompletní řada výrobků pro diverzifikovanější trh. Nové kolekce značky ARTISTRY přinášejí make-up hodící se pro širší spektrum tónů pleti. Díky dalším inovacím je toto období pro společnost nesmírně úspěšné včetně představení barev pro zvláštní efekty, které se vymykají barevné paletě tradičních značek, a výrobku, který v budoucnu napodobí stovky konkurentů, Růž na tvář ve formě tyčinky.
1980 - Věda a příroda. Společnost zavádí současné obaly v námořnické modré a stříbrné barvě s logem motýla co by symbolu proměny. Aby udržela krok s diverzifikací globálního trhu s pěstícími a dekorativními kosmetickými přípravky, značka ARTISTRY roste a mění se rychlostí, o níž se Rehnborgovým ani nesnilo. S cílem optimalizovat hospodaření většího závodu se výzkumná a vývojová složka společnosti začíná postupně přesouvat do ústřední firmy michiganském městě Ada. Lidé mají o výrobky určené k péči o zdraví přírodního původu větší zájem a značka ARTISTRY na tento zájem reaguje novými výrobky pro revitalizaci pokožky pod heslem "řešení je systém". Dalším výrobkem je pleťové mýdlo, které se prodává s poselstvím "Základem krásné pokožky je jemné mytí".
1984 - Investice do výroby. Společnost Amway otevírá v michiganském městě Ada kosmetický výrobní závod za několik milionů dolarů, což ji při rozšiřování sortimentu výrobků umožňuje optimální řízení jakosti. V roce 1985 se výrobky ARTISTRY prodávají ve třinácti zemích Tchaj-wanu, Rakouska, Švýcarska, Belgie, Itálie, Panamy a Nového Zélandu.
1986 - Významné rozhodnutí. V roce 1986 přijímá společnost významné strategické rozhodnutí distribuovat řadu ARTISTRY do Japonska, které se okamžitě stává nejdůležitějším odbytištěm.
1993 - Nový vzhled a pocit. Výrobky ARTISTRY se představují v novém složení a v obalech nové generace. Jedná se o zcela novou řadu s více než dvěma sty nových a upravených výrobků.
2000 - Popíráme působení času. Nová řada ARTISTRY™ TIME DEFIANCE™ představuje značku ARTISTRY jako čelního představitele technologicky vyspělých řešení. Díky neustálému zdokonalování složení, balení a marketingu se značka ARTISTRY dostává mezi pět nejprodávanějších prestižních značek pěstící a dekorativní kosmetiky na světě.
2004 - Posouváme technologické hranice. Historicky první výrobek s garantovanou schopností potlačit viditelné známky stárnutí ARTISTRY™ TIME DEFIANCE™ Sérum pro intenzivní regeneraci se díky průlomové technologii stává novým oborovým standardem.
2006 - Vedeme krásu k novým horizontům.
2007 - Luxury. Značka ARTISTRY již více než sedm let patří mezi pět předních a celosvětově nejprodávanějších prestižních značek dekorativní a pěstící kosmetiky. V květnu 2007 byla ARTISTRY cosmetics oficiálním sponzorem péče o pleť a kosmetiky pro akce Skate Canada a národní tým Skate Canada. V roce 2008 se spojila s herečkou Sandrou Bullock jako tváří Artistry Creme LuXury.